Płaski brzuch cz 4.

ZMIEŃ OBECNĄ DIETĘ I ZŁE NAWYKI ŻYWIENIOWE
Jeśli zależy CI na zgubieniu zbędnych centymetrów w talii, musisz ograniczyć spożycie cukrów prostych oraz produktów z wysokim indeksem glikemicznym. To z powodu ich nadmiaru odkłada się na brzuchu zbyt wiele tłuszczu. Można obliczać ilość potrzebnych na co dzień węglowodanów.

Jeśli jesteś osobą nie ćwiczącą systematycznie każdego dnia, powinnaś przyjmować 2 g cukrów na każdy kilogram swojego ciała. Możesz przyjmować 3 g na każdy kg w dni, kiedy wiesz, że będziesz sporo ćwiczyć. Jeśli natomiast ćwiczysz systematycznie bądź trenujesz- 3 g na każdy kilogram masy ciała każdego dnia. Produkty z wysokim indeksem glikemicznym są niebezpieczne ponieważ powodują nagły wyrzut insuliny do krwi, a ta syntezuje tłuszcze i zamienia nadmiar glukozy z trawionego pożywienia na tkankę tłuszczową. Zminimalizuj tez spożycie tłuszczów zwierzęcych – mięso, ryby, jaja powinny stanowić najmniejsze źródło energii w ciągu dziennego spożycia pokarmów. Wystrzegaj się ponadto tłuszczów trans – są zawarte głównie w słodyczach i ciastach.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s