Płaski brzuch 12 porad- cz.2

Dziś druga ważna zasada :

JEDZ CZĘSTO MAŁE PORCJE
Należy jeść nawet 6 posiłków dziennie (szczególnie jeśli Twój dzień jest długi). Najlepiej jeść co 3 godziny, wtedy nie dopuszczamy do nagłego spadku glukozy we krwi, co skutkuje napadami „wilczego głodu” i dodatkowo niestety jedząc rzadziej spowalnia się metabolizm.

WAŻNE

Pierwszy posiłek: płatki owsiane zalane wrzątkiem, odczekać 5 minut , dodać rodzynki, miód  cytrynkę. Zjeść przed wyjściem do pracy. Można urozmaicać ten posiłek każdego dnia czymś innym dodając: orzechy, owoce, pestki z dyni, czy słonecznika. W zimowe dni dodając cynamon, imbir.

Takie śniadania rozjaśnia umysł . Węglowodany uwalniają się powoli co daje nam świetne warunki do pracy zarówna dla naszego ciała jak i mózgu.

Zastosuj od zaraz.

Iwona

t. 502 219 169

http://www.aktivgen.pl

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google

Komentujesz korzystając z konta Google. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s